30draugi.lv

Mēs esam tā kā visi citi it nemaz!
Šodien liek: Jāzeps

Baumas

17.10.2005
Tauta mēļo, ka naktī no piektdienas uz sestdienu pieci draugi M, I, S, Z un U esot apmeklējuši kādu Rīgas naktsklubu, kurā esot notikusi slapjo T-kreklu un ziepju burbuļu ballīte.
Draugs M ballītē esot ieradies diezgan lielā alkohola reibumā un momentāni esot sameklēji kašķi ar bārmeni ar kuru drīzumā draugu mudināts gan esot izlīdzis un mierīgi aizmidzis pie galda. Bet, kad draugs apsargu mudināts un draugu pamodināts ir juties neomulīgi viņš esot devies gulēt uz mierīgākiem medību laukiem (tualeti). Šeit pēc kādas pusstundas pārējie satrauktie draugi arī esot jamo atraduši. Pēc šī veselīgā miega M esot juties dikti žirgts un ar pilnu krūti meties atpakaļ ballītē, kur jau esot bijušas manāmas vairākas meitenes mazos šortiņos un slapjās maiciņās. Pēc tam kad draugs U esot pārbaudījis cik labi slīd ar ziepju burbuļiem izmērcētā grīda, izslīdot cauri meitenēm, arī S un Z esot strauju metušies putu vannā un virpuļojošās dejās ar meitenēm. Drīz puišiem esot pievienojies arī draugs M, toties draugs I itkā esot to visu fotografējis. Puiši ar ziepjainajām un slapjajām meitenēm esot it kā gan bučojušies gan griezuši trakas dejas gan visādi citādi labi iznesušies un arī saplēsuši dažus traukus. Draugs Z pat itkā esot tikai apenēs tērpies aizgājis pie bāra pēc alus. Klīst arī baumas, ka kāds no draugiem esot bārā pazaudējis savas apenes.
Pēc šī viesmīlīgā bāra apmeklējuma draugi vēl esot itkā sameklējuši kašķi ar policistiem, kuriem esot ticis izteikts tik stingrs viedoklis, ka policisti esot iekāpuši atpakaļ mašīnā un aizbraukuši prom.
Tomēr lai ko arī cilvēki nemēļoti visi pieci draugi apzvēr, ka šinī vakarā neviens no viņiem neesot bijis nevienā klubā. Visi draugi esot atradušies katrs savā mājā un skatījušies TV vai arī gulējuši, un viens otru neesot ne redzējuši, ne dzirdējuši. Viss šeit minētais esot absolūti meli un maldi.
04.08.2004
Kā informē kāds aculiecinieks, tad pilsoņi U un E nesen bija devušies uz kādu tusiņu, kur pulcējās cilvēki ar dzeguzi! Respektīvi ļaudis kurus vieno virtuālais futbols! Nu karoč ieradušies jaunieši pie mistera W sāka patērēt grādīgos dzērienus. Alkohola reibumā pilsonis W gribēja (un drusku arī izdarīja) iedot pa gurķi drauga E draudzenei. Tā rezultātā sanāca neliels konflikts kurš beidzās ar to ka E ar draudzeni alkohola iespaidā abi parubījās. Kā ļaudis stāsta tad daži cilvēki ir mēģinājuši apgleznot E draudzenes ķermeni, taču pirmsgleznas izģērbšanas procesu pārtrauca pilsone M. Pilsonis U vēl nedaudz palietoja un devās prom no pasākuma, jo viņa cīņu biedrs E bija pilnībā atslēdzies. Nākamajā rītā no pilsoņa E ienāca sekojoša ziņa: "Tipa gājām mājās un es ij nepamanīju ka draudzene ir iekritusi grāvī pavemt. Nu un tā es viņu pa ceļam aizmirsu. Nu tad es vēl netiku iekšā mājā tobiš nevarēju durvis atslēgt. Bišku pasēdēju pie poģika (mosh arī pagulēju) un atradu īsto atslēgu un kad no rīta pamodos draudzene arī bija atradusi ceļu un kā par brīnumu gulēja man blakus :D

30.03.2004
Kā ziņo pilsone F tad šī gada 28. marta pēcpusdienā pilsonis P esot manīts bezsamaņā guļot uz Tērbatas ielas. Uz dakterīšu mēģinājumiem jamo vest pie dzīvības reakcija esot bijusi 0. Tiesa gan dakterīte apkārt stāvošos mierinājusi ka pilsonis P ir pilnīgi dzīvs tikai pārdzēris sajēgu. Apkārtstāvošās tantes (aka aculiecinieces) zināja teikt ka pilsonis P esot bijis kopā ar kādu palaistuvi, kura pilsonim P pakrītot esot aizbēgusi no notikuma vietas.
Tiesa aizbēga arī pilsonis P tikai no ātrās palīdzības jo nepilnu stundu vēlāk jamo jau bija manījis pilsonis Z dzerot alu kādā Langstiņu disco bārā. Tiesa gan bez palaistuves šoreiz kuru pēc bēgšanas mēģinājuma pilsonis P vairs negribot redzēt, jo visa šī negadījuma rezultātā šis neesot pat dabūjis normāli pabučoties.

04.08.2003
Da te viena tante kaut ko runāja par to, ka pāris cilvēciņu no 30 draugiem esot apmeklējuši pasākumu "Dziesma Manai paaudzei", kas norisinājās Cēsīs. Rīc draugam Š. un draugam E. sācies ar nelabu garšu mutē un skumjām ka jādodas garā ceļā uz Cēsīm. Kā vienmēr ļoti veikli atrasts risinājums šoferīšu jautājumā (pilsone Š.laipni pieteikusies stūrēt alkohola dvingas piesmirdināto limuzīnu) un ilgais ceļš varējis sākties. Un tā saguruši, smirdoši, bet ļoti laimīgi (ar pāris pudelēm vēsa atspirdzinoša alus dzēriena) pilsoņi Š un E, kā arī pilsones Š, R un L draugi devušies tālajā ceļā uz Līgatni, kur ar vēsu peldi bija nolemc pavadīt 6dienu pirms koncerta. Pa ceļam gan pilsoņi E un Š redzēti aturinējoties stāvot uz autobusu pieturas soliņa. Paplunčājušies Ratnieku ezerā, sagaidījuši pilsoni M un paķēruši pilsoni D (pilsoņa E "labo roku") ceļš turpināts līdz pat Cēsīm. Dzirdēc ka pilsonis E parādījis apbrīnojamu talantu pirmās alkohola pudeles tilpuma noteikšanā (neskatoties uz M un Š iebildumiem tika iepirkc 1L caurspīdīga, grādīga dzēriena).
Pēc kopējas šī šķidruma patērēšanas ir arī nokātots ceļš līdz DZMP notikšanas vietai Cēsu Pils Parkā (pa ceļam iepērkot vēl vienu pudeli un paņemot CHEWITS konfektītes kā bonusu). Diemžēl pilsonis E uz skaļajiem pilsoņa M un Š bļāvieniem par alkohola iegādi nav reaģējis un parādījis retu tizlumu nopērkot biku PA DAUDZ!!!!!! Protams neiztika arī bez "bikses nost" un "alu par brīvu" saucieniem vakara vadītāja Freda virzienā, jāpiebilst- ar panākumiem. Tika izpildīta arī dziesma "Blomē 2 Cēsīs 1". Par godu alus saņemšanai no vēsās draudzenītes Snaiges. Rīta pusē zināmas izklaides ar policistu kungiem esot bijušas kaimiņiem Š un M.
7diena neesot bijusi pārsteigumiem bagāta- pilsonis M kļuvis par "rokeri" (solījies arī audzēt garu sirmu bārdu), pilsonis Š bijis ļoti miegains, bet pilsonis E nokavējis kapusvētkus. Un pēc ilgstošas un mokošas malkas skaldīšanas (nū pārsvarā ar gauzšanos par karstumu un besi apmēram 2h garumā) visi 3 laimīgi ieradušies Rīgā! Pilsonis M gan bišku ātrāk, jo viņš taču ir ROKERIS…

09.06.2003
Tauta baumo, ka viena daļa no 30 draugu kompānijas piektdien esot labi pasvinējuši Arņus... Kā jau katru gadu esot dzerts pie Kongresu nama strūklakas. Uzvedusies kompānija samērā skaļi, esot notikušas arī pārrunas ar pašvaldības policiju. Kāda vārdā neminēta persona esot mēģinājusi pašvaldības policistiem iemācīt kādas nezināmas valsts regbija himnu, taču policijas vienība neesot bijusi pietiekoši atraktīva... Arī ikgadējā tradīcija - skriešana pāri strūklakai neesot izpalikusi, bet aculiecinieki stāsta, ka dažas labas vārdā neminētas personas šogad to esot darijušas kailas, vienai no tām skrienot gar strūklakas malu esot pat paslīdējusi kāja un ar galvu pa priekšu esot pilnībā nobaudīta strūklas ūdens temperatūra ... KAS BŪS NĀKAMGAD!?!?!?
Sestdien uz pohām visiem labi zināmie kaimiņi un kaimiņiene esot nodarbojušies ar mazohismu - šie trīs ir redzēti ar velosipēdiem braucam uz Jūrmalu un atpakaļ... Tauta mēļo, ka vienam no kaimiņiem nākamajā dienā esot sāpējis dibens, taču tas, ka svetdienas rītā kaimiņa dzīvokļa rajonā ir redzēti divi puikas liek apšaubīt to, ka sāpes pēcpusē ir no velosipēda sēdekļa...

14.04.2003
Tauta mēļo, ka vakardien neliela daļa no draugiem esot normāli atzīmējušies žurnāla "Klubs" rīkotajā bowlinga turnīrā. Visiem jau labi zināmie kaimiņi pat ieguvuši vērtīgas balvas! Pēc pasākuma esot aptiekā iepirkta balderjāņu pudelīte. Abi kaimiņi esot pajokojušies ar kaimiņa X automašīnu, kas vienmēr tiek nomesta pretī ieejai visiem labi zināmo kaimiņu miteklī. Uz baltā mersedesa esot izlaistīts iepirktās pudelītes saturs. Pēc aptuveni 10 minūtēm ir redzēti astoņi lokālo konteineru kaķi tusējam ap balto mersedesu. Aculiecinieki stāsta, ka vēl šorīt no rīta divi kaķi esot vārtijušies pa nu jau nenosakāmas krāsas marsedesa kapotu... Gribētu es šorīt ieskatīties sejā tam mersedesa saimniekam... :-)) Ir zināms, ka šovakar atkal tiks apmeklēta aptieka lai sodītu nevīžīgos kaimiņus, kas nomet savas miskastes pretī ieejai kaimiņu miteklī... A lokālo konteineru kaķi drīz zinās, kur katru vakaru notiek tusiņš...
Principā izskatās, ka neaudzināto šoferu pāraudzināšana ir kaimiņu hobijs - viens no kaimiņiem sestdien sabesījies, ka nevar pabraukt garām vienai ceļa vidū noparkotai miskastei. Tika pieņemts lēmums miskastes saimnieku pārmācīt - pakaļējam ratam starp ventīli un micīti ir ielikts papīra gabals un ejot garām mašīnai vēl ilgi esot bijusi dzirdama klusa šņākoņa... ;-))

14.03.2003
Vakar centrāltirgū tika noklausīta saruna starp 2 ķirbju sēklu pārdevējām. Izrādās, ka 12.03.2003, trešdienas vakarā, pilsonis E. nekā ļauna nenojausdams gājis izglītot sevi ar kultūru sen pa seniem laikiem un ŠE TEV NU BIJA- pamanījis teātra zāles skatītāju rindās kūņojamies kaut ko melnu un maziņu. Tuvāk pētot necilo objektu, izrādijies, ka tas esot bijis pilsonis U.!!!! Pilsonis E.jau nopriecājās par paziņas kultūras tieksmi, BET!!!! Izrādās, ka pilsonis U., tur bija ieradies ar kādu blondu dāmu, kas pēc visa spriežot varētu būt tā pati, ar ko pilsonis U. visu laiku vibrē pa telefonu saldā balsī! No tā varētu konstatēt, ka pilsonis U. kultūras pasākumu ir apmeklējis atsevišķu ķermeņa daļu vadīts. Piekrītiet, ka ja bauma ir patiesa, pilsonis U. varētu tikt nosodīts... :(

Tauta runā, ka vakardien pāris vārdos neminētas personas esot labi padzērušas... Viena no tām ap pulkstens diviem naktī esot redzēta čurājam kaut kur vecrīgā un pēc tam redzēta pašvaldības policijas busiņā dodam kukuli... Otra persona šorīt esot bēgusi no mentiem! Lūk citāts: "...vecīt es reāli no mentiem pa Valdemāra ielu šodien muku :)) viss kā filmās - menti ar bākugunīm pakaļ, pisu vēl pār sarkano un vilku cik iet, normāli atrāvos un vārtrūmē noslēpos - izgāju uz ielas uzpīpēt - ir, skatos menti ar visu skaņu un bākugunīm aiznesās garām, fixi ielecu iekšā un prom uz darbu. Kaa tas viss sākās? Uz Pērnavas ielas apdzenot veselu kolonnu es viņiem gandrīz purnā ieliku..."

13.03.2003
Klīst baumas par tautas viedokli par kādu vārdā neminētu personu E. - "...domājām, ka šis ir normāls džeks, izrādās nekā... Šis ir beidzis dzert un tusēt un sācis izglītot dvēseli... ir jau manīts teātrī, operā un valsts mākslas muzejā... daži pat sakās šo redzējuši botāniskajā dārzā..."

05.03.2003
Vai vai vai! Tauta baumo, ka naktī no otrdienas uz trešdienu ir notikušas kārtējās perversijas! Visiem jau labi zināmie kaimiņi Š. un M. pēc kāda noslēpumaina tipa E. iniciatīvas esot skatījušies basketbolu! Tas vēl būtu nieks, ja vien paralēli netiktu lietots grādīgais dzēriens alus! Pēc aculiecinieku stāstītā pilsonis E. esot pa nakti palicis pie pilsoņa Š., pie kam abi gulējuši vienā gultā! Man roka neceļās aprakstīt to, ko tie tur pa nakti bija darījuši! Pilsonis E. no rīta redzēts staigājam nedaudz ieplestām kājām...

04.03.2003
Klīst baumas, ka naktī no piektdienas uz sestdienu, visiem labi zināmajā motoru ielas piektā nama ceturtajā stāvā esot notikusi alkohola lietošana. Apreibinājušies esot visiem labi zināmie kaimiņi Š. un M.. Pēc krietnas devas grādīgā dzēriena, kad "more po kaleno" tie esot kaili fotogrāfējušies slēpošanas un snowborda ekipējuma reklāmai motora ielas piektā nama kāpņu telpā! Pēc tam uzmākušies vidējā dzīvoklī dzīvojošajai pensionārei V., kā arī vardarbīgi izturējušies pret dzīvniekiem, piedzirdot tos ar šņabi... Runā, ka tas vēl neesot viss, jo ir cilvēki, kas redzējuši četras, svešas, paviegla izskata sievietes dodoties motoru ielas piektā nama virzienā...

03.03.2003
Domāju, ka mūsu vidū nav tādu cilvēku, kas nebūtu pamanījuši to, ka Etiķis pēdējā laikā jau ĻOTI ilgu laiku nepiedalās mūsu rīkotajās sporta, alkoholisma un sporta-alkoholisma pasākumos. Arī parunāties ar viņu nav iespējams, jo šī nopietnā un aizvainojumu pilnā sejas izteiksme vienkārši ir nepanesama! Bet vai kāds kaut reizi ir aizdomājies kapēc tas notiek tā, kā tas notiek? Protams! Šī doma mūs nodarbina katru dienu un katru nakti! Mēs darbā neko nedaram, jo šī doma ir apsēdusi mūsu prātus! Mēs vairs nevaram vakaros aizmigt, jo šī doma nodarbina mūsu prātus, mēs katru nakti murgojam, par šo rūpju un aizvainojuma pilno seju, katru nakti mēs redzam šo pārmetumu pilno skatienu! Mēs naktī pielecam stāvus un raudam pilnā balsī, jo tas ir nepanesami! Mēs katru dienu kā riesta laikā ievainotas briežu mātes izkliedzam pret debesīm jautājumu "KAPĒC?"... Beidzot ir gūta atbilde uz šo drausmīgo jautājumu! Etiķis ir uz mums smagi apvainojies! Jā jā uz katru no mums! Tamdēļ, katrs pie sevis tagad pārdomājiet, visu to ļauno, ko jūs esat Etiķim darījuši! Nožēlojiet nodarīto! Rakstiet vēstules, kurās lūdziet piedošanu! Es ierosinu konkrētā datumā, konkrētā vietā visiem savākties, nopirkt miljoniem ziedu un doties pie Etiķa izlūgties piedošanu! Izlūgties piedošanu par visu to ļaunumu un cietsirdību, ko mēs esam darījuši! Izlūgties piedošanu par visiem tiem sliktajiem vārdiem, ko mēs par viņu esam runājuši! Izlūgties piedošanu par visām tām sliktajām domām, ko mēs par viņu esam domājuši! Metīsimies ceļos un lūgsim kā ubagi lūdz maizi un varbūt viņš mums piedos... Varbūt viņa rūpju saēstajā sejā parādīsies smaids... Varbūt viņš atkal atgriezīsies pie mums un bezrūpīgu smaidu sejā teiks "Nu ko, pa pīcdesmit?"...